marți, 4 februarie 2014

Am uitat, Doamne...

Am uitat, Doamne, să Îţi mulţumesc pentru toate câte am,
... dar nu am uitat să mă plâng de lucrurile care-mi lipsesc.
Am uitat cât de mult bine mi s-a făcut,
... dar nu am uitat de răul ce l-am primit.
Am uitat de câte ori am fost ajutat,
... însă n-am uitat de câte ori am fost refuzat.
Am uitat de câte ori mi s-a spus adevărul,
... dar nu am uitat de câte ori am fost minţit.
Am uitat de câte ori oamenii au fost cinstiţi cu mine,
... dar n-am uitat de câte ori m-au înşelat.
Am uitat de câte ori ceilalţi au fost prezenţi când am avut nevoie de ei,
... dar n-am uitat dăţile în care ei au lipsit.
Am uitat de câte ori am fost făcut să zâmbesc,
... dar n-am uitat de câte ori am fost făcut să plâng.
Am uitat toată dragostea ce mi s-a oferit,
... dar n-am uitat de ura ce am primit-o.
Am uitat toate clipele frumoase,
... dar nu le-am uitat pe cele triste.
Am uitat de câte ori am fost mângâiat,
... dar n-am uitat de câte ori am fost lovit.
Am uitat toate faptele bune pe care le-au făcut ceilalţi pentru mine,
... dar în schimb ţin minte orice greşeală şi orice rău, cât de mic.

                                                              Lumină pentru candela din suflet   Elena J. 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...