vineri, 26 august 2016

Gânduri la sfârșit... de vară

Iubirea nu e o datorie, este o alegere personală,
... iar unii oameni aleg doar să te cunoască, să-și petreacă un timp cu tine (zile, luni sau ani), iar apoi te uită ca și cum n-ai fi existat pentru ei. Au făcut niște alegeri de la început și nu-i poți condamna pentru asta... nu sunt vinovați că nu te-au iubit,
... ești vinovat tu că ai simțit necesar să-i iubești, deși nu era cazul !

- Am iubit multi oameni, pe unii încă-i mai iubesc,
... unii au rămas lângă mine, alții au stat doar cât le-a fost bine.
Unii caută să se întoarcă... pe alții îi rog să nu se mai întoarcă niciodată !
Unii au plecat demult, alții se pregătesc să plece... doar unora le simt lipsa.
I-am iubit și nu am încercat să-i schimb, i-am acceptat așa cum sunt,
... și i-am pierdut din același motiv.

                       Când sufletul vorbeste, ai suficientă putere să-l asculţi ?   Andreea B. 2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...