vineri, 30 septembrie 2016

(Dacă ai ales să dispari 2) - Azi pășesc în urma mea !


- Azi am stat de vorbă cu timpul !

Să nu te rogi niciodată de nimeni - dacă nu primești atenția cuiva, NU o cerși,
... va veni momentul când va înțelege că te-a pierdut !
Câţi oameni din cei pe care i-ai cunoscut de-a lungul timpului au rămas lângă tine până în ziua de azi ?!
- Îţi spun eu: puţini sau niciunul !
Aşa că aşteaptă-te la orice, din partea oricui - fii pregătit pentru un sfârşit după fiecare început. Învață să renunți la cei care nu te merită și vezi-ți de viața ta.
Petrece-ți timpul doar cu cei care își fac timp pentru tine !

Nu le spune oamenilor prea multe despre tine:
- Amintește-ți că atunci când apare invidia:
... orbul începe să vadă, mutul începe să vorbească și surdul începe să audă !

În tăcerea mea, am închis uși pe care nu le voi mai deschide niciodată,
... și nu din orgoliu, ci din respect pentru mine !

- Viața este o călătorie scurtă ... trăiește-o !

                                                                             Florin Ștefan   Search_Me71 2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...