duminică, 17 martie 2024

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !


 Cam așa arăta moaca mea când doctorul mi-a spus: - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!! (cunoscând problemele mele anterioare cu operațiile și anesteziile generale - din care m-am "trezit" doar cu defibrilatorul).


... și, DA m-am trezit după cca. 8 - 9 ore !


Am intrat în sala de operație la ora 09:30 (în jurul meu erau 3 asistente medicale) ... ultimele cuvinte pe care mi le aduc aminte au fost: "- O să vă simțiți puțin amețit ..."


După care  ....  ... m-am "trezit" la ora 18 - 19:00, la terapie intensivă: super monitorizat de diverse aparate - care uneori scoteau niște sunete "ciudate"...  și în maxim 30 secunde aveam o asistentă medicală lângă mine.


Mi-a duc aminte că undeva în noapte (orele 02 - 03:00) când  "aparatele mele" au început să o ia din nou "razna", am întrebat-o pe asistentă: - Am murit ?!

... m-a privit, mi-a zâmbit și a zis: "- Stai liniștit, ești bine !!!"


- Am pășit din nou în viață !


... în 2011 m-ai ținut aici pe pământ (chiar dacă eu "plecasem" spre cer).

De atunci te încăpățânezi, faci și ai făcut mereu tot posibilul să mă ții aici pe pământ - chiar dacă eu încerc să te evit și să avem cât mai puține întâlniri:

# MULȚUMESC domn' doctor (ți-ai ținut din nou promisiunea) !!!


Continuarea - Și uneori mă simt foarte aproape de TINE ... dar TU mereu mă "gonești" și mă trimiți înapoi !!!:

https://searchme71.blogspot.com/2024/02/blog-post.html


                             Florin Ștefan   Search_Me71 2024RestartForLife

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...