duminică, 22 aprilie 2012

Urmele paşilor ...

Azi am stat de vorbă cu timpul !

Să nu te rogi niciodată de nimeni, dacă nu primești atenția cuiva - NU o cerși. Va veni momentul când vor înțelege că te-au pierdut.
Petrece-ți timpul - doar cu cei care își fac timp pentru tine !

În tăcerea mea, am închis uși pe care nu le voi mai deschide niciodată,
... și nu din orgoliu, ci din respect pentru mine !
- Viața este o călătorie scurtă ... trăiește-o !

                                                                              Florin Ștefan   Search_Me71 2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...