miercuri, 28 decembrie 2011

Dj. Sebi - Ziurel de ziuă (album: Colinde)

                                                                 Ziurel de ziuă (album: Colinde) Dj. Sebi
                                                                                        clip video: Search_Me71

Mi-e dor de tot ce-a fost și nu mai este,
... mi-e dor de copilărie și de vremuri apuse !
Uneori mi-aduc aminte de trecut,
... și mi-e dor de un miros, de un gust, de o voce !
Mi-e dor de prietenii pe care nu i-am mai întâlnit niciodată, de oameni cu care nu am mai vorbit,
... sau mi-e dor de cei care s-au dus și de la care nu mi-am luat rămas bun.
Mi-e dor de lucrurile pe care le-am trăit,
... și de lucrurile la care am renunțat și nu m-am bucurat total de ele.
Uneori vreau să găsesc nu știu ce ... nu știu unde,
... să regăsesc ceva ce nici măcar nu știu ce este sau unde l-am pierdut !
- Și uneori mi-e dor de mine ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...