vineri, 23 decembrie 2011

Momente ...

Sunt momente în viată, când ne gândim că ar fi fost mult mai bine sau mai corect dacă am fi procedat exact invers, la cum am făcut-o până acum,
... momente când regretul este nemărginit. 

Clipe în care realizăm ce am pierdut doar într-o secundă,
... şi câteodată, crunt este faptul că înţelegem ceea ce am avut atâta vreme lângă noi şi nu am dat atât de mare importanţă cum ar fi trebuit de fapt. 

- Ce se mai poate schimba ?! 
... să iubim mai mult, pretuind orice şi oricum, ce avem acum în jurul nostru. 

O zi liniştită s-aveţi, alintată de zâmbete sincere !

                                                                                 Florin Ștefan   Search_Me71 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...