marți, 27 decembrie 2011

Vise ...

- Ce să fac cu visele mele ?!
... ar fi bine să nu le pierd, să nu îmi pierd speranța că le voi realiza, și să acționez înspre realizarea lor.

Visele alungă monotonia din viața noastră și-i dă puțină adrenalină,
... fiecare vis este o călătorie spre un tărâm ne mai vizitat încă.

Dar mai e ceva, în ultima perioadă încerc să nu mai pun totul la îndoială,
... să înțeleg cu orice preț... să iau decizii categorice.
Încerc să ascult ce simt și să trăiesc acum... pentru că dacă există vreun vis măreț pentru mine, acela este să trăiesc această viată în fericire, clipă de clipă - făcându-i pe cei din jur fericiți și ajutându-i mereu,
... și de fiecare dată, încerc.

Odată am visat să schimb lumea,
... dar am realizat pe parcurs, că singurul lucru pe care îl pot schimba, sunt EU și perspectiva din care privesc lucrurile - felul în care aleg să trăiesc.

- Îmi trăiesc visul oricare ar fi el, și mă las ghidat de ceea ce simt cu adevărat !

                                                                                Florin Ștefan   Search_Me71 2008          

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...