vineri, 16 decembrie 2011

Monolog ...

Sunt o persoană simplă, şi-mi place să mă bucur de fiecare clipă trăită !
Dacă ar fi să-mi trăiesc viaţa din nou, aş face aceleaşi greşeli... dar mai din timp. Poate că am rămas o persoană foarte visătoare cu diverse ''probleme'' de comportament, care se ghidează după expresia:
''Controlează-ţi pasiunile, căci altfel se vor răzbuna pe tine!''
Dacă nu vă consideraţi ''un pic nebuni'', ar fi bine să mă ocoliţi sau să mă săriţi din schemă... nu o să pierdeţi nimic!
Nu pot fi ceea ce fiecare dintre voi ar vrea să fiu... nu-mi creez o imagine, doar atât pot fi.
Nu pot tace atunci când vreau să vorbesc... nu mă pot abţine.
De asemenea nu pot să schimb mentalităţi... dar pot spune simplu, cum am mai spus-o:
- Nu-ţi place... există opţiunea să mă ocoleşti sau să mă sari din schemă,
... aşa cum fac şi eu uneori, cu mine însă-mi.


P.S. : Acum urmez o cură de detoxifiere a psihosocialului - mai pe româneşte - "suflu şi-n iaurt"
Numai că eu... cu chestiile astea de se fac cu gura, nu prea ating performanţa [beep - beep - beep]
... aşa că iau borcanul cu iaurt şi-l dau de toţi pereţii până-l ia mama dracu.

Arată bine pe pereţii, aproape la fel de bine ca şi caii ăia verzi pe care-i mai văd eu câteodată zburând pe la mine prin gând.
... îmi ţin visele într-o pungă, precum aurolacii... şi mai iau câte-o gură de halucinogen când mor de realism.
Promit să mă ''droghez'' responsabil de acum înainte,
... şi nu uita: Dacă te uiţi mai mult de un minut la un perete alb şi vezi un pitic verde - salută-l din partea mea ...

                                                                                 Florin Ștefan   Search_Me71 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...