miercuri, 18 ianuarie 2012

AMINTIRILE ...

"Amintirile sunt asemenea cărților dintr-o bibliotecă,
... cauți câte una, când nu mai ai nimic nou de citit !" 

Dacă ar fi să mă întrebi pe mine la ce mă gândesc când se pronunță cuvântul "amintiri"... ți-aș spune că mă gândesc numai la lucrurile bune din viața mea: 

- La copilăria fericită pe care am avut-o... la serile de vară când intram seara murdar în casă, și aveam numai bube în genunchi... la orezul cu lapte și prăjiturile pe care le primeam când eram cuminte... la sărbătorile petrecute în familie. 

- Aș mai spune că mă gândesc la prima prietenă din viața mea... la primul sărut și la prima dată când am făcut dragoste ! 

- Mă gândesc la prima noapte nedormită înainte de a pleca la mare... la prima senzație pe care am avut-o atunci când am intrat în apa mării.

- Și la prima țigară fumată... mă gândesc și la prima beție făcută.

- La primele examene din viata mea ... și la prima zi de armată în Hunedoara ! La prima zi când mi-am luat permisul (și la prima zi în care mi-a fost luat permisul) ... ți-as mai zice că mă gândesc la toți prietenii mei și toate prietenele mele pe care i-am pierdut, la oamenii care au contat cu adevarat pentru mine... la toate întâmplările bune petrecute lângă acei oameni. 

Dacă ai făcut parte din viata mea să știi că MĂ GÂNDESC ȘI LA TINE ... pentru că nu pierzi niciodată o persoană atât timp cât rămâi fidel amintirilor !

"TIMPUL NU SE MĂSOARĂ DECÂT DUPĂ SENTIMENTELE CARE-L STRĂBAT !"

Ai putea crede că sunt nebun, dar este simplu... toți avem propriile noastre "mașini ale timpului" 
... unele care ne duc înapoi (în trecut) ... și se numesc AMINTIRI !
... și unele care ne duc înainte (în viitor) ... și se numesc VISURI !

Acum vă las pe voi să călătoriți... fiecare unde vă doriți ! 
- CĂLĂTORIE PLĂCUTĂ ! ...

                                                                                         Florin Ștefan   Search_Me71 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...