vineri, 6 ianuarie 2012

... prin sunetul tăcerii

Mi-am ascuns aripile, ca să nu le poți atinge,
... mi-am secat inima, să nu mi-o poți frânge.
Mi-am ascuns lacrima ... ca să nu te poți bucura de ea,
... mi-am închis sufletul, ca să nu-l poți descuia.

Mi-am ferit privirea senină, ca să nu orbești,
... mi-am întunecat lumina chipului, ca să nu-l iubești.
Mi-am afonizat vocea, ca să nu surzești,
... mi-am setat ceasul, ca să nu-l oprești.

Am lăsat în urmă doar un trup gol și rece,
... sunt pătruns de dezgust cu cât timpul trece !

# Iartă-mă timpule că te-am irosit pe oameni ieftini !

                                                                                  Florin Ștefan   Search_Me71 2008

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...