luni, 9 ianuarie 2012

DĂRUIEȘTE ...

Dacă le spui oamenilor mari:
- Am văzut o casă frumoasă, clădită din cărămidă roșie... cu nenumărate flori la geam și porumbei care se jucau pe acoperiș !
... ei nu vor reuși să-și imagineze casa.
Dar dacă le spui:
- Am văzut o casă de "un milion de euro" !!!
... abia atunci izbutesc să-și imagineze și să-ți răspundă:
- Cred că era foarte frumoasă !

De ce în ziua de azi totul se rezumă la valoarea materială a unui obiect ?!
... ai mai dăruit în ultima perioadă unei presoane dragi ... o floare ?!
- DA ... O FLOARE !
Ai mai simțit în ultima perioadă bucuria, surprinderea și admirația în ochii acelei persoane ?! Răspunsul, presupun este... NU !
Ne concentrăm mai mult pe valoarea materială a unui cadou și uităm că... adevărata însemnătate a unui cadou vine din inimă. Preferăm să facem cadouri cât mai scumpe și cât mai inutile ... decât să dăruim unei persoane... o floare, un zâmbet... o îmbrățișare. Sunt flori peste tot, pentru cine vrea să le vadă... amintirea că ai reușit să aduci bucuria pe chipul unei persoane dăruindu-i o floare o să te ajute să treci mai ușor peste clipele grele... deși, cu o floare nu se face primăvară, eu zic că merită să încercăm, merită să aducem bucuria pe chipul celor la care ținem.
- DĂRUIEȘTE DIN INIMĂ ... DĂRUIEȘTE, O FLOARE !!! 

... și dacă mă întrebi ce vreau eu de la viață, o să-ți răspund:
- VREAU SĂ FIE BINE PENTRU TOATĂ LUMEA !!! 
Poți consideră că sunt ipocrit și că mă prefac, e problema ta... însă vreau să știi că am crescut de mic cu o vorbă întipărită în minte: "O să-ți fie bine, atâta timp cât oamenilor de lângă tine le este bine
... când oamenii de lângă ține suferă sau se bucură dintr-un anumit motiv, ți-se induce automat și ție aceeași stare, și invers... când tu ești vesel sau trist reușești să induci starea pe care o ai oamenilor din jurul tău.

                                                                                         Florin Ștefan   Search_Me71 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...