vineri, 6 ianuarie 2012

... călătoresc în jurul meu

- M-am liniștit și nu am de gând să o iau de la capăt ...
Și nu ... nu eram trist, eram doar eu! Cine are o problemă cu "eu" așa cum sunt ... să-mi trimită o scrisoare pe mail sau pe metodă clasică... sau să-mi dea un beep - că nu-l voi suna înapoi.

Am chef să beau în seara asta... - Cu cine beau ?!
... cu ''eu''... care-i problema ?!
Parcă numai ratări am - se pare că îmi iese ceva doar când dau berbeceste la temelie (doar mi-s berbec)... ceea ce o să se întâmple și de acum încolo.

- Mă întrebi ce fac ?!... apăi sunt bine, mă ascund printre umbre - nu e o noutate asta - am spus de ceva timp că o voi face ... dar ete draci, m-a crezut cineva ?!
Mi-am dat seama de niște chestii în zilele astea, și anume că am încălcat niște principii și se pare că am făcut-o fără folos... dacă te macină curiozitatea, ete cam următoarele am realizat în zilele astea:

1) Niciodată să nu renunț la mine pentru altcineva - indiferent cine ar fi altcineva... oricum dacă o fac nu o să se aprecieze decât atunci când dispar din lumea asta. Cineva-mi spunea odată: "Nu te aștepta să iei un om cu defecte și defectelele lui să se estompeze... în timp defectele lui se vor aprofunda, gândește-te dacă poți trăi cu el așa cum e acum. Nu te aștepta ca un om să se schimbe pentru ține."

2) Mi-am dat seama că unii nu pot trăi decât prin ei... și cu ei, cu mod-urile lor, cu fantomelele lor, cu self esteem-ul (stima de sine) lor, cu problemele lor, cu "dialogurile" lor... asta în condițiile unui dialog normal i se aplică regulile de ei făcute.

3) Mi-am dat seama că am nevoie de liniștea mea... și că mă bat cu morile de vânt.

4) Mi-am dat seama că aș fi vrut mai bine să nu-mi dau seama... dar este prea târziu, deja am făcut-o.

5) Mi-am mai dat seama de multe... dar restul cu altă ocazie.
... sau poate că nici nu  mai interesează - fiecare-și trăiește viața așa cum și-o dorește - și uneori nici măcar nu ești așteptat să mori, că deja altul îți și i-a locul în viață.
Și nu stau să explic în stânga și în dreapta ce vreau să zic cu asta.
- De ce ?! ... că nu am chef !

Draci, că iar mi-a căzut scrumul pe tastatură,
... și ce dacă - e a mea, la fel ca și monitorul care mă așteaptă în fiecare zi la fel de prăfuit cum l-am lăsat.
Totul e la locul lui... adică în dezordinea mea.
Nu am învățat să-mi schimb destinul... fiindcă nu mi-l cunosc - nu-s nici vreo Mafalda - nu pot opri nici timpul, nu pot opri nici judecata sau prejudecata sau prejudecățile altora, așa că ...
Nu pot schimba ceva ce s-a întâmplat... pot doar mărșălui înainte.

Uneori mă iubesc... alteori mă urăsc - dar tot ceea ce trăiesc provine din mine... e al meu și nu stau la mâna nimănui.
Uneori râd de necazurile mele ... alteori plâng de necazurile mele
... uneori mă încurc în cuvinte, alteori spun o situație care nu are legătură cu nimic... dar o spun, poate cu sufletul, poate cu mintea,
... uneori plâng, alteori rad... dar prin asta trecem cu toții. Cad, dar revin !

Am nevoie de liniștea mea... am nevoie de discuțiile mele cu armata mea de ''ete draci'' ... am nevoie de mine și de liniștea mea - nu am nevoie de explicații, minciuni și ascunzișuri, nu am nevoie de supoziții sau de propoziții, nu am nevoie de înțelegere sau compasiune. Am nevoie de mine, de dialogurile cu mine !

Uneori mi-e mai ușor să scriu - alteori ceea ce scriu este atât de complicat că nici eu nu mai știu ceea ce m-a adus acolo. Uneori sunt în război cu mine și lumea întreagă !
Când unii plâng... alții rad...
- Nu ?!...
Când unii ''iubesc''... mușcând din viață altora.
Știu, iar aberez ... mă duc la somn.

Azi nu mai am puterea să mă înfurii, și să combat... azi sunt ceea ce am mai fost,
... m-am regăsit pe mine, m-am rentors la mine cel ce-am fost odat'.
Am învățat încă o dată că uneori să cedez e cea mai bună metodă pentru mine,
... și faptul că poate sunt cu lacrimile în gât acum, nu este un semn rău - e de bine, fiindcă o să fie bine - o să fac tot posibilul să fie bine, și știu că cineva acolo SUS mă iubește și mă scoate la liman în ultimul moment,
... o face așa ca și cum ar vrea să-mi dea o lecție.
Și o merit !... de aceea-i mulțumesc că nu mă uită !

Am văzut cât de greu e să spun "Te iubesc!"
... am învățat că gesturile mici au un impact pozitiv mare.
... am învățat să tac și să fac... am învățat să am răbdare.
Tot azi... am învățat să mă deschid puțin și să mulțumesc - dar tot puțin,
... am învățat că sunt destul de imprevizibil și pe dos - că de multe ori sunt înțeles greșit - dar asta e doar din cauza că nu știu eu cum să mă exprim uneori.

Se încheie un ciclu din viața mea ... este un sfârșit !
Și mă bucur că am depășit etapa. A fost grea, dar am învățat multe. Și încerc să ...
... cum mama dracu e să încerci să-ți aprinzi țigarea cu cana de cola pe post de brichetă ?! Sau să ceri două ouă, dar să fie cu pene... da ?!
... sau să vrei supă de ciorbă ? ... și cafea cu ness !

Mda, tree să-mi revin !
Capul sus, viață-i frumoasă - numai așa am ținut-o azi,
... mă duc la somn, că vă tot "ameninț" de o orăNu vă mai plictisesc... mă opresc aici.
Oare s-a prins cineva că am băut prea multă ''cafea cu ness'' astăzi ?!
... cine ține pasul cu mine ?!

Gata ... tac !

                                                                                          Florin Ștefan   Search_Me71 2009

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...