vineri, 13 ianuarie 2012

ZÂMBETUL ...

Nu este nimic mai frumos și mai pozitiv pe lumea asta,
... cineva zicea odată așa: 
"zâmbește tot timpul, chiar și când ești supărat... nu știi niciodată cine se poate îndrăgosti de zâmbetul tău"
Îmi place s
ă cred asta, deși în ultima perioadă am cam uitat să zâmbesc,
... îmi doresc din suflet să pot zâmbii iar. 
Un zâmbet nu costă nimic, dar oferă mult... el îmbogățește pe cei ce-l privesc, fără a-i face mai săraci pe cei ce-l dăruiesc... el ia numai o clipă, dar amintirea lui dăinuie uneori pentru totdeauna. 
Nimeni nu este atât de bogat sau de puternic încât să treacă prin viată fără el... și nimeni nu este atât de sărac ca acela care poate fi îmbogățit prin el. 
Un zâmbet aduce fericire, bunăvoința și este semnul prieteniei... el aduce odihnă celor trudiți, veselie celor descurajați... o rază de soare celor triști și necăjiți... cu toate acestea zâmbetul nu poate fi cumpărat, cerșit, împrumutat sau furat, pentru ca el este ceva ce nu are valoare pentru nimeni până când nu este dăruit. 
Din păcate unii oameni sunt prea obosiți ca să vă dăruiască un zâmbet. 
Dăruiți-le voi unul... pentru că nimeni nu are nevoie mai mare de un zâmbet decât acela care NU-L POATE DĂRUI ...

... de ce stai serios când citești această postare ?!
Știu de ce... iți place să fii serios, ai impresia că dacă ești serios vei fi mai ușor luat în considerare decât dacă ești vesel și pus pe glume... până la urma urmei cine are nevoie de un măscărici ?! ... poate eu, poate tu !
Întâmplător socializând cu diverși oameni observi că unii, au mai mare tendința de a fi amuzanți și mai predispuși la glume decât alții, am auzit până și expresia:
- Nu știu frate, dar mie nu îmi ies glumele...
Zâmbetul este ca ștergătorul de parbriz... nu oprește ploaia, dar iți permite sa-ți vezi de drum.
Ajută copii din Africa, trimite-le o poza cu tine !
Dacă nu au ce mânca... măcar au de ce râde.
Poți salva vieți ... RÂSUL ÎNGRAȘĂ !!!

                                                                                         Florin Ștefan   Search_Me71 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...