vineri, 6 ianuarie 2012

... prea devreme să fie prea târziu !

...seară ...muzică ... singur... televizor,
filme ...talk şhow-uri ... navighez virtual... calculator,
... singur !!!
Mă uit la ştiri (breaking news - ''A fost răpită Elodia !'')... şi vreau să vă mulţumesc vouă celor (2 - 4) care urmăriţi zi de zi pagina de grup FaceBook (Romania, my love) şi pagina mea netlog.com (search_me71).
De fapt nu ştiu de ce o (le) mai urmăriţi !?! ... Ce prost sunt...
...vă mulţumesc la toţi fie că mă citiţi (chiar şi din umbră), fie că nu mă citiţi.
Mi-se învârt ideile în cap... mă gândesc la voi, la fel de mult cum mă gândesc la mine... nu ştiu cum aş putea să vă răsplătesc altfel decât să fac (uneori) postări din ce în ce mai interesante pentru voi... dar momentan nu pot. EPIC FAIL !
Da, ştiu ... în curând nici voi nu o să mă mai puteţi urmări... nu o să aveţi ce.
Adevărat! ... Mă gândesc că aş mânca o şhaorma / shaorma sau cum m**ţzii măsii s-o mai scrie... cu multă ceapă ... aş bea o bere !
- Ce legătură o avea cu faptul că nu am mai postat de mult ?! ... nu ştiu 
Cum aş putea să mă simt, şi ce aş putea să gândesc... când văd că nimanui nu-i mai pasă nici măcar de el, dar să nu mai discutăm de alţii ... Să mă f*ut pe ei de bani... aş da orice sumă pentru o discuţie sinceră... pentru o îmbrăţişare... pentru un sărut!

hmmm ... un semn BUZZZZ! (pe mess):
"lady blue: nu te-ai sinucis, nu ?"
Imi vine să râd... dacă-i răspund, înseamnă că încă nu m-am sinucis !
Offf... să-i răspund ...să nu-i răspund ...
Tinând cont că a rămas singura persoană care încă mai crede în mine... şi căreia-i place să demonstreze asta... îi răspund :
"eu: încă nu !"
Iţi mulţumesc lady... ţie şi celor 4... oricare ar fi ei!
Speranţa încă există!... I'll be back soon!

                                                                                         Florin Ștefan   Search_Me71 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...