vineri, 13 ianuarie 2012

PLOAIA ...

... senzația că trebuie să plouă îmi intră în minte... stau, privesc pe geam și mă uit în gol... cred că defapt chiar îmi doresc să plouă.
Iubesc senzația de după ploaie, iubesc apa în sine (chiar dacă sunt foc)... iubesc aerul curat, așa cum iubesc să călătoresc.
Am impresia că o dată cu oprirea ploii parcă sunt un alt om... ploaia de vara e cea mai plăcută, caldă... scurtă și mereu atunci când te aștepți mai puțin.
Abia aștept să plouă... vreau să stau în ploaie, vreau să mă plouă,
... simt că am nevoie să fiu alt om, simt că trebuie să plouă !

                                                                                         Florin Ștefan   Search_Me71 2007

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...