vineri, 6 ianuarie 2012

Nu-mi mai dă voie soarta să iubesc ... mi-a spus:
- Nu mai e loc de fericire!

Prea mult ai dat, nu pot să peticesc o inimă... cu-o nouă amăgire.
Uimit am stat cuvântul să-i ascult, din spusa ei simţeam venind mâhnirea,
Ştiam că făr' năvalnicu-mi tumult, în piatră rece s-ar schimba simţirea.
Am stat un ceas, o lună, sau toţi anii, încremenit de greaua rostuire,

Ca rob plecat amarnicei jelanii, cerşind şi implorând o păsuire.
Dar, n-a fost chip! Sentinţa era pusă, am fost pe veci în gheara-i exilat,
Străin de dor, cu inima răpusă, indiferenţei juruit să-i fiu soldat.
Din când în când, în noapte, în zadar ... sau poate mult mai rar.
Vreo rază rătăcită ... încearcă să preschimbe în coşmar, portretul celei ce-mi va fi sortită.
Şi atunci inima-mi te chiamă, pe tine chip de înger 'ndepărtat,

Ca împreună, cu sufletul curat, să rupem al soartei lanţ întunecat.

                                                                                                                Ovidiu Oana - Pârâu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

... din nou în sala de operații (pentru operația chirurgicală nr. 4 & 5) !

  Cam așa ar ă ta moaca mea când doctorul mi-a spus:  - Îți promit că voi face tot ce pot ... și ne vom vedea după operație (anestezie) !!!...